SESSIÓ 3
AMB QUÈ EM QUEDO?
1. Hem començat fent un repàs de la sessió anterior. Després hem entrat de nou en un tema que ahir ja vam tocar i hem ampliat coneixements: el TWITTER.
Una metàfora: el twitter és com un riu , amb un cabal que pot ser inabastable. Hem après com fer que cap missatge es perdi i que arribi segur a qui jo vull (@einesdigitals).2. Hem fet un padlet sobre avantatges i desavantatges de les noves tecnologies.
Hem treballat en grups per establir un "codi ètic" o maneres de treballar que caldria establir prèviament abans de treballar amb metodologies 2.0. N'hem fet un POPPLET que recull la posada en comú dels diferents grups. El POPPLET m'ha semblat una eina molt aprofitable tant a nivell personal com a l'escola.Les normes que regeixen un bon debat també són aplicables a el treball cooperatiu en 2.0. Hem vist un prezi sobre les normes d'un bon debat.
Tambè ens vem quedar bocabadats nosaltres quan vem descobrir el google docs. Es molt potent. Ara bé...en que es podria utilitzar dins l'aula? I dins la comunitat educativa?
ResponEliminaPer treballar diversos mestres en un mateix document (per exemple, una programació).
ResponEliminaQuant als alumnes per fer un treball col·laboratiu des de casa. A l'aula per anar creant entre tots un document i que es vegi a la pdi el que anem creant...
Així de cop i volta m'imagino això, però ara que ho conec segur que li trobo moltes utilitats!